Vårväder, världens bästa....

Ojojoj, vilket väder vi fick idag....I Like!
dagen starta för min del vid 10 tiden av att Jimmi väckte mig för att sedan rusa till tåget, besök hos en barndomsvän stog på hans söndagslista. Jag besluta mig för att gå en promenad me mina föräldrar.....vem kan sitta inne när termometern visar hela 7+ och i solen visa den 20+.....*härligt*
det jag inte viste om denna promenad var att vi skulle knata i 3 timmar *pust och stön* jäklar säger jag bara, min kropp ville visst inte detta....nä, nästa gång blir det en kortare promenad minsann, annars lär ju Molly springa ut från magen :/
ok, tror säkert att vi kunde ha kortat ner tiden en aning om jag inte hade varit gravid.... ;)
något som var välldans treviligt....vårtecken till tusen....
vi såg 2 nässelfjärilar, snödroppar och lila krokusar....*tummen upp för de* jag ser ett slut på denna hemska vinter, (hatar vinterhalvåret)....

  

Har jag berättat att jag har väldens bästa unge? jag lovar, det finns ingen gladare, trevligare....snällare unge i denna värld....sen har ju alla dåliga dagar, men hon går alltid att muntra upp på någon sekund....


tänk, snart är du världens bästa storesyster också.....mammas allt!


Kommentarer
Postat av: Sabina - Mamma till Tyra

Sv: Tack! :)

När kommer eran andra lilla tjej? Jag är så nyfiken hur det går för dig, spanar in din facebook sida hela tiden ^^ Mysigt med en till ju! :D

2011-03-31 @ 21:43:29
URL: http://mammasabina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback