Fullt ös....

Fullt ös va bara förnamnet på förra veckan ó helgen som varit.....
I onsdags började dagen med lekparksbus så J fick leka av sig med Oliver, under kvällen var vi bortbjudna på mat, så det blev en tripp till Nacka.
i Fredags for jag, mor min ó lilla J in till stan me tåget redan vid 9 tiden ó var inte hemma för ens kl 18:30 *Jisses* va tusan tog tiden vägen.....tror jag har världens snällaste 2 åring....hon hade sitt bästa humör under hela dagen....*älskade unge*

I lördags var vi ut en sväng till Muskö där jag skulle på arbetsintervju.....det gick fin fint då jag fick svar idag att jobbet är mitt under sommaren...*perfekt* Bye bye arbetsförmedlingen....*ryser* :)

Igår var det barnkalas på listan....lilla Oliver är nu hela 2 år....
vi blev kvar några timmar ó åkte direkt därifrån för att skjutsa in mormor min till sös. Ännu en gång, jag mor ó lilla J....:)

Denna veckan åker jag högst till kvantum fram ó tillbaka.....måste ladda om för ännu ett barnkalas, dop ó Js kalas....*härligt* :)


Kommentarer
Postat av: Aramia- Mamma till Kelly & Melwin

Tack :-D

2010-05-17 @ 12:10:56
URL: http://kellymelwin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback