vår plus sol= underbart

Äntligen får man väll säga så har våren kommit *wihoo* att vakna är ju som en fröjd nu för tiden....istället för att bara se snö snö snö, stället blir man bländad av den efterlängtande solen *I Like*....nu väntar jag med spänning på att få se dom första vårblommorna, snödropparna, krokus ó även dom små söta tussarna (tussilago)
träden har iaf visat våtecken med sina mjuka videung.....
tänkte knycka några grenar ó göra mig en fin vår krans till dörren, ja ó en till mor min förståss....
kanske man skulle göra en stomme av björkris ó sen få in lite grönt av eukalyptus....undra hur de skulle se ut. Det blir till att pröva sig fram. *kul kul* :)


  

lite annat skojsigt har också hänt, Jimmi har fått sig ett praktik jobb som kommer att vara i 1-2 månader....efter den tiden så är jobbet hans :) ó denna gången behöver han bara ta pendeln till Ösmo *Lovely*
ó jag då, jo jag ska med spänning ó förhoppning gå på en arbetsintervju imorgon vid 9 tiden här i Nynäs....*hoppas*
skulle inte det passa perfekt, ett jobb på hemma plan...:) men men nu ska jag inte sitta ó hoppas för mycket, det går som det går, bra blir allt i slutänden.


Kommentarer
Postat av: v

Åh ja visst är det härligt med solen :)

Det blir nog jätte fint med kransarna :)!

Skönt att jimmi får jobb så nära...håller tummarna för din intervju ;).vart ska du??



Jag ska börja pyssla ihop inbjudingskort till Olivers 2 års kalas i nästa vecka,sen ska vi tillsammans pyssla påsk saker :)!

Så alla blir visst mer eller mindre kreativa när solen kommer :)

2010-03-18 @ 12:54:04
URL: http://viktoriafilosoferar.blogg.se/
Postat av: annelie

hej gumman!va kul att höra att det går så bra för er:)hur gick intervjun?vad är det för sorts jobb?hur mår lilla J?stor kram

2010-03-20 @ 12:38:41
Postat av: Petra

Hej annelie. gick inge vidare me det jobbet min vanliga tur :) är rätt van nu. intervjun va iaf på apoteket här i nynäs, hade ju varit perfekt. men men....

J mår super, denna tiden är ju underbar me henne så jag njuter till 1000. :) hur är det me dig/er? hur går det me skolan? trivs nu fortfarande? kram Kram

2010-03-29 @ 13:50:30
URL: http://endel

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback