Vagn, Tvätt ó Potta

Vilken dag....Jacquiline behaga att somna vid halv 10 igår kväll, då förväntar man sig en sovmorgon....men icke sa hon ó vakna vid 08:00....de va bara att gilla läget ó knata upp :)

dagen börja fint ó fortsatte med att min mob gått varm under dagen, satte ut annons på Js POP kläder ó hennes bruna Carena Swing (Vagn).....
helt plötsligt slog det mig, hade varken tvättat kläderna eller vagnen hehe.....så det blev att göra mon tro.
Att tvätta kläderna gick ju fort. Men att tvätta vagn är inte det lättaste ó absolut inte det roligaste, men nu jäklar va den glänser fint *som ny*


Nu till något helt annat, min Stora lilla flicka var så duktig idag....
som vanligt efter maten så får hon bada...vilket hon tjatar sig till :)
ser att hon står ó spänner sig ó jag frågar, är du bajsnödig....mm får man till svar, hon sätter sig på pottan ó säger Nej mamma....hon återgår till badet.
sen reser hon sig igen ó spänner ut magen, ja frågar vill du gå på pottan?! ja....hon sätter sig ó klämmer allt va hon har ó vipps så har hon bajsat för första gången i sin rosa potta.....*stolt mamma ó pappa*
Nu till sommaren ska hon minsann bli blöjfri...*mitt mål* :)



*Gissa maträtt?* :)


Kommentarer
Postat av: v

Åhh va duktigt hon är!!!Wow!!!

hehehe vilken sötnos ;) bilden...

Du lär säkert lyckas under sommarn...



Hahaha...ja man kan ju lungt säga att du fick att göra, vi har rensat klädkammaren (läs bobnedslagen/förrådet) jag har MASSOR med tvätt men ingen tvättnyckel till tvättstugan den är kaputt...skulle jag kunna få låna din nån dag?

är ledig idag och fredag om du vill ses??



kram

2010-03-30 @ 08:32:01
URL: http://viktoriafilosoferar.blogg.se/
Postat av: Sabina - Tyras mamma

Sv: Ja det var precis det var! Jag misstänkte att det var något sådant. Skönt att det inte var typ scharlakansfeber iaf!

2010-03-30 @ 09:59:07
URL: http://mammasabina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback