Bort med barren, utemöbler fram

Min dag började med en skön sovmorgon....♥tack älskling♥

Under dagen har vi myst lekt ó slappat framför tvn, riktigt mysigt! Jag fick mig ett litet städ ryck ó röjde på balkongen tog bort granriset från räcket ó plundrade julkransarna som bara legat i en ända stor hög på balkong golvet, nu ser man inte ett ändaste barr så långt ögat kan nå, trevlig trevligt....
nästa helg blir det till att fixa lite vår fint tror jag.
Ska putsa upp mina fina ute möbler från Bayrums bruk *I Like*


Kommentarer
Postat av: v

åhh så fina...vart har ni köpt dem?sagolika :))))!!

2010-03-28 @ 23:36:49
URL: http://viktoriafilosoferar.blogg.se/
Postat av: Petra

Visst é dom :) har ej köpt dom (dyra), hade turen ó fick dom av min kära far.

Dom stog på hans jobb ó skulle slängas...?!

har bordet ó dom mindre fotöljerna...

blir perfekt på min stora balkong :)

2010-03-29 @ 13:46:42
URL: http://endelommig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback