Rubrik...räcker det?

Japp, dags att skriva några rader...skulle vilja skriva varje dag men, va tusan då om?
vem vill/är intresserad av vad om händer/inte händer här hemma? :)
Jag skulle kunna skriva om allt jag trånar efter att kunna köpa, för det finns ju som sagt en hel del där ute som jag skulle vilja ha...:)

såg en hel del godingar inne i stan igår, fina kjolar dels från MQ ó H&M, man får ju nästan feber av att bara titta på allt....


Lilla Jacquiline fick sig lite nya kläder mer som bas plagg, som passar fint att ha på dagis nu till våren/sommaren....antingen börjar hon på dagis när som (ingen som vet) beroende om jag får jobb eller inte....annars på börjar jag dagis inskolningen 2 veckor innan jag ó mor min åker på äventyr till Grekland....efter resan får vi se vad som händer.
Om jag känner mig själv rätt (om jag ej har jobb) så lär hon få vara hemma me mig igen....tycker det är grymt mysigt att ha henne nära.....
jag njuter till 1000.....

imorgon väntar mys här hemma ó så ska jag passa på att plocka ner granriset på balkongen, japp....bättre sent än aldrig :)



Min lilla "Acklin" som hon säger just nu....ibland blir det dock fortfarande Ila...:)
oj va detta söta barn kan prata....:)


Kommentarer
Postat av: v

Visst är det mycket man trånar efter men du är inte ensam :).



Trist att man har så mycket utgifter till höger och vänster....



...men de hjälper ju inte mig kommer nu när man är i bättre size än på ett tag så börjas det om igen haha tänk bara kunna köpa kläder som jag nog inte lär behöva använda efter september :) ja överdelar kanske ;)..



2010-03-28 @ 00:50:34
URL: http://viktoriafilosoferar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback