Bestämd som få.....

Ska försöka att få ner 1 eller 2 rader här, men just nu har jag en underbar liten unge som inte vill sova....:-)
tror hon somna lite för tidigt under kvällen.....

Jacquiline har verkligen blivit en liten flicka nu....hon förstår precis allt man säger till henne...men det betyder ju inte att man måste lyssna med båda öronen. Nej då, här är allt Nej mamma, gå, akta....så går hon in i rummet säger hej då ó stänger efter sig...hehe en bestämd liten dam.
jag undrar va det har kommit ifrån...*hum* :-)
Men hon är också så välldigt kärleksfull av sig.....hon kan sitta i mitt knä en bra stund, sen vänder hon sig om smeker min kind me sin mjuka varma hand ó säger försiktigt " mamma"....då smälter man fort.




Nyvakna, men denna bjuder jag på....


Kommentarer
Postat av: janine

oh va gulligt:)

de kan ja tänka mej :P springer hon omkring oså?:P

2010-01-19 @ 21:47:41
URL: http://janineaxen.blogg.se/
Postat av: janine

oh så gulligt=)

hon liknar dig lite på bilden tycker ja:D

kramar

2010-01-20 @ 21:06:44
URL: http://janineaxen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback