Vc, grillat och lat dag....

Igår morse vakna lillfisan runt halv 9 ó va pigg som en lärka, hon "mamma" upp mig rätt så snabbt ó Jimmi fick sova vidare. Morgonen spenderades i soffan, vi är = soffpotatisar båda 2.... :) *I Like*
under dagen for vi ner till Vårdcentralen så att syster ó farbrordoktorn kunde kika på Js öron, hon fick sig ett stick i fingret av syster ó doktorn kikade i öronen, allt såg bara fint ut, sen blev hon belönad med 3 st bamse klistermärken....gissa vem som höll hårt i dom resten av dagen *sötnos*
under kvällen blev det grillat hemma hos mor ó far min, allt smakar så mycket bättre grillat. 

 Idag fick jag en välbehövd sovmorgon, vakna till av att mor ó far min va ó hämta ungen vid 12, traska upp ó fastna i soffan me "frukost" :)
efter 2 kom J hem igen, trött som få så las hon ner i sängen ó somna runt halv 3, (jaha tänkte jag, va gör man nu då?).....
J vakna upp igen strax efter ½5, det blev verkligen inte många timmar me sitt barn idag, men utvilad är jag iaf :)




Mina 2 fina....♥Älskar er♥ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback