Vårväder, kalas, bröllop...20 Maj

Oj, vilket härligt väder vi fick idag, strålande sol ó 18+ grader i skuggan....vårkänslorna slår kullerbyttor i magen. *härligt* idag la jag mig raklång på en fluffig filt på balkongen ó solade fejjan, man får passa på medans barnet sover, så nu har man ytterligare några fränar som slåss om utrymme i ansiktet...mer lär det bli :)
nu är det hela 8 veckor kvar tills jag ó kära mor åker iväg på en semester vecka till Grekland....*längtar*


  
kvällsbilder från balkongen


det händer ganska så mycket skoj nu framöver, 3 barnkalas om man räknar me självaste Jacquiline, sen blir det ett dop/bröllop....ó sen yttligare ett bröllop som jag har fått äran att baka till....Känn ingen press Petra, ne då...*hiii*


Sen att inte förglömma, den 20 Maj blir det intervju inför skolstart i höst...vågar man hållen en tumme denna gången?!...något jag har lärt mig under detta år som gått, är att vänta, vänta ó vänta....


Kommentarer
Postat av: Maria

Se nu till när du kommer på intervjun att du är heeeelt ointresserad. Då kanske du har en chans att komma in på utbildningen ;)

2010-04-30 @ 23:01:25
URL: http://www.my.opera.com/Epona
Postat av: Petra

Ja, man skulle ju kunna tro att de é så man ska bete sig...:) går på intervjun utan förhoppningar denna gången, så får man se vart de leder till. Jusde, kan fortfarande inte komma in på din blogg?...

2010-05-01 @ 21:10:35
Postat av: Maria

Prova den här adressen då så borde det gå.



Annars får du söka igen. Tillslut tar de väl in dig på utbildningen för att de blir trötta på ditt tjat ;)

2010-05-05 @ 14:05:26
URL: http://my.opera.com/Epona/blog/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback