Välling= Sovmorgon, om man har tur :)

Jimmis kl ringde vid halv 6 ó upp flyger en pigg liten dam vid namn Jacquiline *typiskt* tänkte jag.....
knatade upp ó fixa iordning en morgonvälling (brukar funka)....efter 40 minuter av mamma, mamma, mamma....lyckades hon somna om *wii*
så idag fick jag mig en sovmorgon till halv 10, riktigt skönt....:)
ibland får man faktiskt vara lat....*tycka*
vid lunch fick vi besök av Maria ó hennes urgulliga dobbis valp Isis.
Vi gick till lekparken så J ó Isis fick sträcka på benen lite....Inka va mest tjurig ó låtsades om att hon inte fanns (konstig hund man har)
resten av dagen spenderades innomhus me mys ó lek....

 


Kommentarer
Postat av: Maria

Shit vad du bloggat på sen jag kolla här senast :) Jag har också börjat blogga, men om hundarna då.

2010-04-08 @ 13:05:06
URL: http://www.my.opera.com/Epona
Postat av: Petra

ja, de va så många som tyckte jag blogga för lite så därav många inlägg :) rätt kul me :) kommer inte in på din blogg :(

2010-04-08 @ 16:15:43
Postat av: Maria

hmm, skumt. får se om jag kanske måste fixa några inställningar.

2010-04-09 @ 09:31:46
URL: http://www.my.opera.com/Epona

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback