sömnlös natt, lyckad kvällsmat....

I natt blev det inte mycket sömn alls, vi la oss i sängen för att sova vid 12 tiden, sen låg jag bara ó vred ó vände på mig, halv 3 tyckte J va en bra tid att vakna *suck*....hon behaga att somna om vid 4ra igen.....halv 9 masa jag mig upp med en giggelin till unge...*underbara måndag* :)


 

under dagen har vi mest myst och ritat teckningar, på em for vi till kvantum för att inhandla middag ó efterrätt....
det blev en lasagne i min fina turkosa ungsform ó till efterrätt blev det gudomligt smarriga chokladsufflé och färska jordgubbar, som alltid finns i mitt kylskåp (tror jag blitt beroende av dom små röda gubbarna) :)


 




Kommentarer
Postat av: annelie

åå va fin form.var har du köpt den?sufflén såg smaskig ut.kram

2010-04-26 @ 22:58:08
Postat av: petra

ja, visst é den :) fick den av Jimmi i julklapp, den är köpt här i nynäs. Det är från Gerberas keramik. Kram på dig!

2010-04-26 @ 23:21:30
URL: http://endelommig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback