Sova?! inte mig emot....

Börjar bli bortskämd med alla sovmornar jag får av min älskade unge :) idag vakna vi till vid 9:30 ó steg upp strax innan 10 *lyx*
fast jag kan nästan lova att hon vaknar tidigt imorgon bara för att jag skrev detta nu. :)

Idag har vi spenderat nästintill hela dagen ute eller ja inte hemma iaf....
vi mötte älskade Jimmi vid tåget ó tog oss till tandläkaren, J ó jag stanna kvar i väntrummet ó hon var verkligen Överallt, 1 timma senare kom min räddare i nöden. Ibland blir man påmind om att det gör en välldans stor skillnad att vara 2♥

En bussresa, innlämning av cv, tripp till kvantum...senare, slockna skruttfian i sin säng ó jag slog mig ner på balkongen ó lapa sol....*Älska*



Nu är inte sommaren långt borta....*längtar enormt*

 
♥Älskade unge♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback