Plåsippan ute i backarna står....

Idag blev det en härlig promenad, vi gick hemifrån vid 11 ó va hemma igen till halv 4ra, va gör man i Nynäs liksom?! tydligen går tiden rätt fort här me :)
på väg ner till "stora" centrum så möts vi av Blåsippor, ännu en vårblomma har kikat fram *I like*
nu väntar vi bara på att vitsippan ska dyka upp.




J fick sig en ny vårjacka av mormor sin idag, är lite osäker på den än, super fin....men ej vind eller vatten tät?
fast hon kan ju ha en tjocktröja under om det skulle bli kallt ó sen hur ofta är man ute om det regnar? (regnkläder finns ju) :)
hum tror jag har svarat rätt bra på min egen fråga hehe....att blogga kan va bra ibland *tydligen*





något jag trånar efter till min tös just nu är dessa sööööta plagg.....

   


Hoppas hon kan få något utav dessa gobitar på hennes 2årsdag som närmar sig med stormsteg.....


Kommentarer
Postat av: Maria

var köper man dessa kläder då? superfina ju.. :)

2010-04-09 @ 09:33:18
URL: http://www.my.opera.com/Epona

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback