Glad Påsk....

Glad Påsk alla som kikar in.....

vilken dag de har varit.....termometern visa hela 10 plusgrader idag (i skuggan så klart)
så nu har jag planterat mina första vår blommor på balkongen, stog ute i bara en långärmad tröja ó mysbyxor, utan att frysa....*härligt härligt* :)

eftermiddag ó tidigkväll spenderades hemma hos min mor ó far, mormor va även där.....
det blev ett tratitionellt påsk bord ó till efterrätt så blev det Vaniljpannacotta ó färska jordgubbar *mumma*
busenkelt att göra, tar ca 10-15 min....sen ska dom stå i kylen i 2-3 timmar ó stelna till....gott är det.




Jacquiline fick sig några fina pressenter i sitt Påsk ägg.....en super söt Hello Kitty té service från morbror sin....
sen fick hon en Hello Kitty väska, en söt liten "resväska" i hårdkartong, en lila tröja, nappar ó en gosis....hon blev så lycklig när hon fick se sina nya väskor....mammas prinsessa :)



♥Min Fina♥


Kommentarer
Postat av: Therese

Glad Påsk!



Recept på pannacottan??



Sötnöten då! Så stor hon har blivit! =)

2010-04-04 @ 01:07:29
URL: http://theresefamilj.blogg.se/
Postat av: annelie

Låter som en jättemysig påsk:)va stor J har blivit!och urgullig må jag säga:)vi får ta och ses nåt framöver tycker jag var så länge sedan.massa kramar!

2010-04-04 @ 12:41:58
Postat av: Smsa Låna

Jag hoppas att du fortsätter med att uppdatera din sida - den har verkligen potential :D!

2011-07-19 @ 23:40:14
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback