Familjen förkyld

Ja här hostas ó snoras det för fullt, lillfisan fick nog den största bacillen av oss alla detta blir den 4e dagen me feber för hennes del, hostan blir värre då hon lägger sig ner för att sova, så sömn är något vi får välldigt lite av just nu....
så denna veckan blir det nog till att sitta inne ó få J frisk, blir massa mys i soffan me Nalle Puh, har hört att glass är bra när man har feber också :)
tur att solen har fått sälskap av farbror moln, då missar man inte så mycket ute iaf :)


igår trots förkyldning blev det en hel del städande här hemma, fick mig ett litet ryck ó jaga iväg både damm vinterkläder ó det sista som skulle slängas från balkongstädningen, *skönt* att ha det gjort...


åh, tanken slog mig precis att ♥Jacquiline♥ fyller 2 år om snart 1 månad....helt galet, min bebis 2 år....:)
tänk att Jimmis ó mitt liv som blivande föräldrar redan började för snart 3 år sedan, mins dagen jag fick ett plus på graviditetsstickan som om den vore igår, så mycket känslor, så mycket kärlek....

  
vecka 4a och vecka 39+2


♥Helt nykläckt dotter ó mamma♥ :)


Kommentarer
Postat av: Linda

Fina bilder! :)

2010-04-19 @ 14:35:26
URL: http://linda-mylifemytime.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback