Ett hav av blommor.....

Morgonen starta med en skön sovmorgon....*är en riktig sovare*...det verkar ligga i släkten tror jag, mer eller mindre :)
tur att man har familj, annars tror jag nog att jag skulle "sova" bort dom flesta dagarna hehe.....
vore ju välldans trist att missa denna vantastiska vår som kommit.....
Njuter av varje solstråle jag kan komma åt.



Åkte under dagen ut med min mor ó far för att handla, från bilen skåda jag dom första tussarna eller rättare sagt ett helt hav av dom små gula....*vår vår* :)
snödroppar ó krokus har ploppat upp var stans me, får sån värme i kroppen när jag ser blommorna ta liv igen....*glad*
och imorgon ska jag minsann plantera mina första blommor på balkongen, ljuslila Penséer....*Me Like*


(hur kan man bli så glad av blommor?!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback