Myshörna, en rosa karamell....Florist

Här händer det grejor minsann....min myshörna i hallen uppe vid trappans stut har ändrats lite, köpte mig en häng gunga för 1½ år sedan för att sitta ó mysa i, men den hängde bara ó samla damm i sin ensamhet.
Så den åkte ner förra helgen ó istället flytta en härlig Ektorp fotölj + fotpall in hos oss, den var mer än välkommen, såå fiiin ó STOR :) hehe...så nu är min myshörna riktigt mysig!


    
En annan sak som är ännu roligare att berätta är att jag troligt vis kommer att plugga till florist i vår.....*Wihoo* tjoar lite i förväg....är bara så glad att jag lämnat in ansökan ó att jag redan fått en tid till intagnings intervjun.
Har tid nu på måndag kl 11:45 på Centrumvux i Haninge....
ni kanske tycker jag borde förbereda mig inför intervjun, men det har jag redan gjort....i hela mitt liv.
Detta fixar jag!
Jag ska bli florist....Äntligen!!!

     
Älskar, Älskar inte....Älskar!!


Sitter föresten ó klickar på min nya rosa karamell i ROSA....Love it!
Tack min söta Älskling, den är underbar. Du är underbar!


Kommentarer
Postat av: Maria

fräsig dator ;)

2009-10-03 @ 17:59:49
Postat av: Evelina

Visst är den underbar :)

2009-10-04 @ 10:23:23
Postat av: annelie

vad glad jag blir för din skull!:)vet att du velat detta länge.Härligt att du får syssla med något som du verkligen brinner för.Hur gick intervjun?hoppas det gick bra:)många kramar från oss!

2009-10-05 @ 22:47:58
URL: http://annelieburman.blogg.se/?tmp=0522335
Postat av: emma

hoppas du har en bra måndag? / fröken bitterfitta

2009-10-12 @ 12:36:17
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback