Baciller stora som få....

Helgen har bara bestått av hemma mys....vi gjorde absolut ingenting, var inte ens till affären.....
lät nästan lite illa men så skönt.
Har "upptäckt" bättre sent än aldrig FaceBook....och nu är jag fast....som många andra tycks ha gjort.
spelen är barnsligt kuliga....hehe....

veckan börja dessvärre inte lika bra, fick oss en liten sjukling till dotter här hemma....
Dagisbaciller är INGET att leka med, trodde aldrig att en sådan söt liten näsa kunde rymma så fruktansvärt mycket snorisar...*stackars liten*
och nu tycks bacillerna knatat över till mig, fast jag tar hellre den smällen än att se min lilla kråka må dåligt....
Jacquiline blir ändå hemma från dagis under hela veckan för att bli helt frisk....*mys mys me mammis*



Kommentarer
Postat av: Maria

halloj! hoppas ni har det bra. Gissa vem som går i väntans tider...? :) Nej jag är inte gravid, men nästan! http://www.dobvoyage.se/ Hihi. Ta en titt!

2009-10-27 @ 22:48:34
Postat av: Petra

shitt fick hjärtat i halsgropen först....haha...:-)

vi måste verkligen ses någon dag. Kram

2009-10-29 @ 23:40:56
URL: http://endelommig.blogg.se/
Postat av: Maria

Jag har en surrogatmamma denna gång :) Jepp vi får ses nån dag. Har ingen mobil igen så vill du prata kan du ringa hem :) Kram

2009-11-09 @ 22:06:14
Postat av: Maria

Vill bara säga att nu har jag mobil men inte ditt nummer så ring gärna :)

2009-11-14 @ 00:14:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback