Dagis....varför?!

Mycket som kommer hända på bara några veckor....*hua*
Jacquiline ska börja på dagis nu den 25/5....på hennen födelsedag....*känns inge bra* men men dagen D kommer vare sig man vill eller inte....man måste ju börja jobba nån gång *tyvärr* vilken värld vi lever i?!

känns som hon är alldeles för liten för att gå på dagis.....hon är ju så fruktansvärt försiktig av sig, hon ger mer än hon tar....mitt älskade lilla hjärta, hur ska detta gå?!
hon förstår ju inte, när jag lämnar henne att jag sen kommer komma tillbaka?! vem ska trösta henne när hon trillat? vem kommer att lyssna när hon förbryllt sitter ó pekar ó säger "titta" "titta där"....tänk om hon tar sinna första små steg på dagis när inte jag finns där?!......:-(
1 år har gått sen hon låg i min mage.....hade inte ens en tanka på att denna dagen skulle komma.....
att en liten människa sätts till stora världen, och har ingen aning om något där ute....allt ansvar ligger i våra händer.
ó jag trivs med det, varför ska någon annan som jag inte ens känner ta hand om mitt barn JAG har fött fram?!
varför är det så!?

tänk att det del mammor vill börja jobba tidigare än nödvändigt......inget jag förstår mig på!
Dock välldigt starka som klarar av det......



Kommentarer
Postat av: Viktoria

Åhh gumman då! Det kommer gå jätte bra, du ska se hon kommer trivas bra på dagis. Om hon visar sig inte göra det får ni ta det då, bättre ta dag för dag : ).



Hoppas ni mår bra!



Kramar

2009-05-15 @ 12:44:59
URL: http://viktoriafilosoferar.blogg.se/
Postat av: sussie

Hej! Jag har hittat till din blogg via plastikoperationsforumet....

Jag ska själv operera mig den 8 juni på Sophiahemmet.

Har nu en A-kupa 170 cm lång, 60 kg ...och funderar jättemkt på storleken.

Min kirurg rekommenderar 300 cc (gelehallon)

hur mkt har du lagt in? Blev verkligen ett fint resultat.

Maila mig gärna om du inte vill svara här. Skulle bli jätteglad om du tog dig tid att svara...

Mvh Sussie

2009-05-20 @ 21:22:39
Postat av: Petra

Hej

tack så mycket :-) jag har laggt in 255cc anatomiska gelehallon MF

du kan se inplantatet på Viktoriakliniken.se

är nöjd med resultatet, ville ha ett naturligt resultat och det fick jag :-)

2009-05-20 @ 21:32:16
URL: http://endelommig.blogg.se/
Postat av: sussie

Hej igen..

Ok, då vet jag storleken. Men en fråga till bara.. hur såg du ut innan? Själv har jag en väldigt liten byst i dagsläget och min kirurg tycker min gränns går vid 300 cc annars kommer inläggen inte lägga sig snyggt.

Men fick du det här resultatet med 255 cc så kan jag ju känna mig lugn.

Var det du eller din kirurg som tyckte att 255 cc skulle passa bra?

2009-05-20 @ 22:58:27
Postat av: petra

jag hade en a-kupa innan...är ganska så "liten" i kroppen också.

har ett mått på 69 cm under byst...vet inte va jag hade för bystmått innan...men nu har jag 87 cm i bystmått...

det var min kirurg som sa att det var det mesta jag kunde lägga in....som skulle se mest naturligt ut....vill ju inte ha brösten under armarna :-)

2009-05-21 @ 00:44:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback