Jacquiline 1 år!!!

Grattis min underbara skatt. tänka sig, Ett helt år har redan gått sen du kom till oss och fler år väntar. Jag njuter för varje sekund jag får tillbringa tillsammans med dig.


Jacquilines födelsedag som var i måndags firades hemma med paket ó tårta....det blev kalas väder, så det blev också en långpromenix ner till stan ó en sväng ner till hamnbodarna för lite glass.

Eftersom J fyllde år i måndags så firades hennens födelsedag med ett riktigt tårtkalas idag, kunde vi fått bättre väder? synd att inte terassen utaför lokalen i områder stog färdigt för då hade det blitt långbord utomhus....
men vi hade det minst lika mysigt inomhus.....faktiskt rätt svalkande....:-)
dagen blev perfekt!

  
   
   
 
Polen blev en hitt!






Kommentarer
Postat av: Vickan,Oliver och Magnus

Åh va fint hade gjort till kalaset, dukningen och så. Hoppas ni hade mysigt...

Känns trist att ni uteslutit oss även om jag kan förstå om ni valt att ha med de närmsta.



Vi har haft en hel dag utomhus på lövhagen och hemma. Ska snart iväg och köpa balkong blommor :), vi har gjort ordning på framsida balkongen till Katten nu, fixat med nät för så han inte hoppar ut.



är ledig torsdag,fre,lör, sön om ni vill ses?











2009-05-31 @ 16:58:57
URL: http://viktoriafilosoferar.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag anser mig ha försökt hålla kontakt.

men det är ju mycket med jobb,ekonomi och familjeliv. sen är det ju inte alltid man hinner/föredrar umgås när tiden ska prioriteras.



Händer nog mycket i alla familjer nu när jobb och annat ska planerads in i vardagen.



Kändes hursom helst tråkigt då jag trodde vi trosts allt räknades som hyfsat "nära" vänner. Måste erkänna att jag blev väldigt besviken.



hör av mig.



2009-06-01 @ 18:24:23
Postat av: en sparv

varför är DU besviken, det är väl inte DU som inte blivit bjuden, hallå. världen anropar "insert name", världen kretsar inte runt DIG.

2009-06-06 @ 19:18:29
Postat av: en sparv

tänk att du har så dåligt självförtroende att du tar bort ett inlägg som du inte kan hantera, väx upp, det är på tiden nu.

2009-06-06 @ 19:59:37
Postat av: en sparv

såja det var bättre

2009-06-06 @ 20:07:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback