Sjukstuga

Jacquiline är dunder förkyld här hemma.....hon har feber, hostar ó näsan är som en liten vatten kran....*stackare*
desutom så börjar hon få 2 nya tänder....igen...:-) der blir hennes 5 ó 6 tand.....sötnosen.....hon ser ut som ett litet troll.....min lilla sötnos!
hon kämpar på med att ställa sig upp mot allt i hela lägenheten....hon har även börjat förflytta sig längst me saker.....tänk inte långt kvar tills hon går helt själv.
Helt ofatbart att tiden går så fruktansvärt fort, va ju inte alls länge sen hon låg i min famn ó titta på mig me stora svarta ögon utan ögonfransar, förde händerna mot munen ó tala på så vis om att det va dags för mat.
min lilla lilla bebis......
tänk om man kunde vrida tiden tillbaka för en liten liten stund.


Endast 2 veckor ung

Kommentarer
Postat av: Mamma Stina

Gud så söt!! =) Tänk om man alltid hade möjlighet att få tillbaka bebisstadiet! :)

2009-03-31 @ 08:55:45
URL: http://www.minbebis.com/mamma_stina/
Postat av: Therese

Japp, lingonsylt asg

Ja låt henne äta själv! Ella fattade poängen med skeden redan första gången. Visst blev det grisigt, men så är det ibland =)

2009-03-31 @ 23:18:53
URL: http://theresefamilj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback