Ont, trött, lyckorus

Tada....nu är jag tillbax i bloggandet igen....har haft lite svårt att skriva här på ett tag.
känt mig lite mörbulltad, typ överkörd med egna ord.
men nu mår jag kalas fint! *glader*

Förra måndagen mer exakt den 16/3 så befann jag  mig vid 10 tiden på Akademikliniken i Stockholm.
all personal var så trevlig ó omtänksamma, förs fick jag komma till "mitt" rum där det fanns en skön morgonrock sjukrock ó ett par gigantiska tofflor att ta på sig.
Strax efter så kom narkos läkaren ó presentera sig ó berätta lite smått va som skulle ske, därefter fick jag prova ut en sport bh att ha på mig efter op, det blev en i storlek S kupstorlek C/D hihi.....
sen bar det av till ett rum där jag blev målad på ó så togs det en del kort, sen var det gjort! gick tillbax till rummet där jag inte hann mer än vända för ens det bar av till op salen.....*spänande*.....men såå nervös......
fick ett fult hårnät att ta på mig *snyggt* (men det var faktiskt rosa) väl på op bordet fick jag lägga mig på en säng me armarna rätt ut (som ett kors).....fick som ett par "sov säckar" på benen för att behålla värmen.
en läkare satte en kanyl i handen så jag fick dropp.....5 minuter efter det så snurra det till rejält i huvudet.....utan förvarning.....va händer???.....då hör jag bara (nu ska du ut ó flyga en liten sväng)......hinner tänka...."nä, men va nu då, det ska jag ju inte" *borta me vinden*

vaknar upp 1 timma efter.....*suddigt*....fryser som om jag vore ute i snö oväder utan kläder *hua*
trasslar bort syre slangen ur näsan ó lyckas på något vis få bort täcket ó känner efter.....Åh jäklar! jag har fått bröst!! :-)
*vilken lycka*
sen somnar jag.....haha....
fick efter bara en 15 min komma till mitt rum igen, där jag skakande ringer in mamma jimmi ó sötnosen......
skönt me så mycket stöd.
    = narkosen gör en såå fin ;-)

så hela förra veckan låg jag mest ó hade brutalt ont....ångrade mig i massor.....(på grund av smärtan)
men nu efter 9 dagar har gått så var det värt vart enda lilla korvöre.....
.......Me Like.....



har inga bra bilder att lägga upp för tillfället.....men det kommer.....
God natt...
   

Kommentarer
Postat av: Therese

yeeeeey booobieees!!!! hahahahahaa



Skönt att du mår bra nu. Jobbigt att vara mörbultad/överkörd av tåget!

Känns det ovant nu då? Det blir ju helt annorlunda med kläder och så =)

2009-03-25 @ 10:09:10
URL: http://theresefamilj.blogg.se/
Postat av: annelie

hej!får ta och ses sen när allt lagt sig och du är helt återställd.va modig du var som gjorde det.kommer va en riktig pingla till våren:)hihi.kramis annelie

2009-03-25 @ 12:39:47
Postat av: viktoria

bröst,tuttar,boobies :-) you name it...you've got it ha ha ha...! kul med lite op berättelse. längtar tills vi kan ses så jag får se dig utan jacka vart ju så snabbt vi sågs sist :-).

imorgon börjar jag jobba yeeeeeeeyyyy...



kram kram

2009-03-25 @ 19:52:45
URL: http://viktoriafilosoferar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback