Jag kan själv....Rosa Ankor?!

Dagen har varit fylld med massa mys....saknade jimmi en hel del men Jacquiline fyllde min dag från topp till tå.....
min lilla strumpa har lärt sig att ställa sig på knä mot möblerna här hemma....så kul att se henne koncentrera sig så innerligt min lilla prinsessa.

        
Kan själv!

I helgen som var togs det en del söta kort jag bara måste visa.....bad med pappa och en hel del konstiga ankor.

vadå snigel i ögat....här blev det visst en rosa anka?!
 
Badskumm ska ätas...eller?!
 



Kommentarer
Postat av: vickan

ha ha ha va söt hon är i badet då, skummet ser härligt ut! :-D

2009-03-06 @ 10:18:04
Postat av: Therese

Hihihihi sötnosan =)

Stora tjejen är hon ju oxå!

2009-03-06 @ 13:16:59
URL: http://theresefamilj.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ingen uppdate?



:-D

2009-03-08 @ 23:22:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback