Frasvåffflor

Åh så gott....varför äter man inte våfflor lite oftare?!
det är ju riktigt gott!!
Henry Natha ó Elina kom över på middag ó självklart åkte våffeljärnet fram....det blev en rikigt stor hög men den försvann på bara några minuter...


under dagen i övrigt har jag verkligen inte gjort något alls.
Jo, jag gjorde rent i badrummet.....*woho* vilken dag!
självklart har jag ju gossat ó pussat så mycket jag kan på lill tösen, men jag får ju inte lyfta upp henne eller bära henne i huvetaget. Såå trist, man känner sig helt hjälplös.
får inte börja "anstränga" mig för ens om 3 månader...kommer bli kaos om Jimmi får jobb....eller om jag får jobb me tunga lyft...*hjälp*
aja, inget allt stressa upp sig för nu. Något som får lösa sig då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback