Fika dag...Pappa ó dotter dag....

Idag har det fikats nästan hela dagen lång....
Gick över till Evelina runt 3 tiden...efter en stund trilla även Therese ó hennes syrra Natha in...självklart var lilla Ella med.
hon var så söt, i början var hon sååå rädd för kissen i huset, men ack så nyfiken.
sen tjöt hon av glädje...när kissen var på avstånd så klart....hehe
fick mig att längta såå efter lilla skrutt fian J....ó jag som hade det så långt hem....(inte)
konstigt sitter just nu ó saknar henne, men ändå ligger hon ó sover i rummet brevid....?! Äkta kärlek! :-)
Gick sen efter några timmar över till Viktoria....som fyllde år idag.....GRATTIS!....sa jag ens det idag?! hum....
Grattis än en gång! :-)

Pappa Jimmi blev hemma me sjuklingen.....dom hade haft en super mysig dag tillsammans fick jag höra när jag kom hem....hann precis med att Pussa sötnosan god natt......


 
Bord är gott

 
Bus ó Pussar me pappa

     
"välling sjukan" finns den??

Kommentarer
Postat av: v

ha ha ha välling sjukan?!?! jo då den infinner sig även här med jämna mellanrum. isst sa duu grattis :-D!



kram kram

2009-04-03 @ 21:01:50
URL: http://viktoriafilosoferar.blogg.se/
Postat av: v

ha ha ha välling sjukan?!?! jo då den infinner sig även här med jämna mellanrum. isst sa duu grattis :-D!



kram kram

2009-04-03 @ 21:01:54
URL: http://viktoriafilosoferar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback