Citron paj och svensk köttgryta

Igår fick jag mig ett ryck och blev bak sugen. Det blev citron paj med lime, super god blev den....om jag får leka dommare själv så får jag minsann en liten guld stjärna.....hii.....

  

Jacquiline tog sina första kryp steg i fredags.....Mormor blev den första som fick se.....o ja hon va rätt stolt.....hehe
Jacquiline har nu 4 små tänder i munnen....hennes 2 tänder på överkäken tittade fram igår...dom är bedårande...tyvär har jag ingen bild att lägga ut på dom.....hon har fruktansvärt ont *stackaren* mammas lilla prinsessa.....


mamma och dotter....(fin fotot) haha

snart bär det av till kvantum....ska inhandla ingredienser till en gryta jag ska göra i kväll.....(Svensk köttgryta) smaskens.....



Kommentarer
Postat av: Therese

Mmmm ser riktigt smarrigt ut! slickar sig runt munnen =)

2009-03-09 @ 16:50:14
URL: http://theresefamilj.blogg.se/
Postat av: vickan

åh vilken super fin paj den ser jätte god ut :-)!

Ska bli kul att gå till lekparken med barnen imorgon.



Kram på er!

2009-03-09 @ 23:35:20
URL: http://viktoriafilosoferar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback