3 vitlökar och andra "lökar"

Igår vid matlagningen så upptäcker jag att min vitlök jag köpt hem var vit/lila/röd......brukar dom inte vara vita?!
tittar upp mot fläkten åvanför spisen ó ser att jag har yttligare 2 sorter.....hihi

    

"rödlök"                     "gräslök"          och vitlök      


Idag var jag iväg ner på stan med Natha och lilla Elina......självklart hade jag med mig Jacquiline....sötnosen själv!
vi tog the buss ner, tur de...annars hade vi sett ut som snö monster.....denna snö tycks aldrig ta slut....
Natha fixa en tid för att tatuera sig och jag gick och köpte en jädrans tvål på apoteket för 151:- riksdaler.....ska tydligen använda den innan operationen som äger rum nu den 16.....*wiiiii* så jäkla glad!!!
ska befinna mig på Akademikliniken kl 10.....1 timma efter det så äger jag ett par C-kupor istället för ett par sladdriga påsar till A-kupor....*kommer INTE att sakna dom* haha.....
lägger upp före och efter bilder när det är gjort.....(me bh på såklart)

Kommentarer
Postat av: evelina

16:e som i nu på måndag? =)

2009-03-12 @ 18:10:59
URL: http://designjournalen.blogg.se/
Postat av: evelina

spännande =).. att du fick en tid så fort också. jag jobbar rätt mycket nu, eller jag är bara inte van att jobba 80% plus att man ka hinna med familj, vänner och hemmet.. men jag kommer nog på en bra kombintation snart, haha.. jag är ledig i helgen om du har tid och lust att ses? man kan ju hoppas att dom hör av sig snart då, i alla fall så att man vet hur det ligger till även om man inte får det.

2009-03-13 @ 11:20:51
URL: http://designjournalen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback