Min Lilla...ila

Fick plåstra om mitt lilla barn igår.....hon var med mig ute på balkongen ó skulle hjälpa mig att "vattna" blommorna...hon snarare rensa bort blommorna. hehe
hur som helst så skulle jag gå in för att fylla på med nytt vatten, hinner inte mer än att säga....(Älskling tar du ó tittar till J) så hör jag stor tjut.....
då har hon fått tag på krukan med rosenbusken i, som tur é så snuddar den hennes fossing ó får sig ett litet sår......tur i oturen, verkligen.
min sötnos fick sig ett plåster som nästan täckte upp hela foten. Hon pekar på plåstret...(titta) ó brister i stor gråt...om ó om igen....älsklingen.

Idag har vi inte gjort något speciellt.....fullt ös som vanligt.....lite mer än vanligt...då hon bara ville sova 30 min under hela dagen....för mycket att se skulle jag tro. :-)
upptäckte något sött idag....har hört "ordet" ila....ett bra tag nu...men har bara tagit det som små babbel....
men hon har döpt sig själv till....ila....
för varje gång hon ser sig själv i spegeln, bild eller på film så säger hon...ila.....hur sött som hellst.

Min Lilla...ila

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback