Veckan som gått

Har varit fylld med skratt och sena kvällar.....
Jag och Nathalie har bott hos varann och frossat i Shabby chic/ fransk inredning, surfat runt på hundratals bloggar...finns såå mycket...
ó så mycket man vill ha....*pengar tack*
vi har bestämt oss för att åka ut till olika loppisar ó fynda, måla om ó förnya....i vitt vitt vitt.....
men även lite sink spets ó rosenmönster.

ett måste: Måste ha en prinsesskrona, kungakrona att sätta ljus i eller en fin blomma (plättar i luften)
ska även köpa in en kökshylla i vitt me sink lådor till köket. På den ska det ställas gamla te/kaffe burkar.
På krokarna under tror jag att det ska hängas ett par fina te muggar eller en fin kökshandduk me broderi.

              

Kommentarer
Postat av: evelina

haha, det är bra det, han föll till sist =)

du får puscha på honom lite, annars händer det väl ingenting, hehe. jag har börjat städa ut julen, i si så där 3 dar nu, haha... jag hittar alltid annat som är roligare. Har i alla fall slängt ut graner men barren har jag inte tagit mig an än,ska nog göra det nu btw. japp, hallen är klar nu, det enda som saknas är lite latex fog på listerna och MÖBLER!! haha, det är tomt.. ska köpa en vit hemnes byrå med 6 lådor så fort jag har övertalat johan =) vi har nog inte heller några planer för helger, får se vad som händer..

2009-01-16 @ 15:45:35
URL: http://designjournalen.blogg.se/
Postat av: vickan

tjusigt det kommer bli :-D



ses imorgon ist?haft fullt upp idag...



kram

2009-01-17 @ 19:17:05
URL: http://viktoriafilosoferar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback