Vill ha allt + lite lite till

Har kommit fram till att jag näst intill vill byta ut alla möbler i våran lägenhet.....

I vardagsrummet vill jag måla om till Antik-vitt.
sen ska en ny soffa in, ny tv möbel, vit så klart :-) sen ett nytt avlastningsbord på sidan av soffan.
sen vill jag ha en stor byrå (i vitt) möbeln akvariet står på ska målas om till.....a ni vet svaret (vitt)
vill ha en ny lampkrona den också i vitt....
hum skulle vart enklare att förklara så här...det ända som inte ska vara vitt är typ soffan haha....den ska vara ljus grå :-)

i sovrummet vill jag ha en ny sägstomme ó nattduksbord (från Ikea) också i vitt *naturligt vis*.....är såå trött på våra malm möbler så jag kräks.
nä nu ska det bli ljust ó fint här hemma.

det ända som fattas är ju dom där söta små lapparna som vi kallar pengar.
har hört att dom kan va bra att ha :-)

ja, våran lilla snigel behöver ju också möbler till sitt rum.....

detta kan kosta....är väll klar om några år....men då har jag väll kommit på något annat istället...*suck*


            = Sovrummet (Detta är inte allt)






        = Vardagsrummet (detta är inte allt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback