Fransk gryta + Svengelska

*pust* vårt besök gick precis.....inte för att det va otrevligt att ha dom här.
jimmis allra bästa kompis (Johnny) kom på besök ó det blev stor kok.
Grytan åkte fram ó det blev 1 kg fransk gryta.....tror alla i min omgivning ha provsmakat denna gryta nu.... :-)
och den är lika populär för varje gång *lite stollt är man ändå* :-)
Johnny hade me sig en trevilig "tjej kompis" från USA ó DÄR kom min Svengelska fram....jädrans! tungan slog knut på en gång.
Att det ska va så svårt. förståg precis allt hon sa men att sen svara....haha Katastrof! hon måste ha trott att ja va knäpp eller nått...fick fram en del ord, sen blev det bara en stort leende. Aja.
trevligt kväll blev det iaf.
såg en bra film med Angelina Jolie (Changeling). Rekomenderas.

Kommentarer
Postat av: vickan

Åh du har också sett den är verkligen en bra film, hemsk men bra.



jag vill och smaka din gryta retas : )



kram på er!!

2009-02-02 @ 16:23:25
URL: http://viktoriafilosoferar.blogg.se/
Postat av: vickan

Åh du har också sett den är verkligen en bra film, hemsk men bra.



jag vill och smaka din gryta retas : )



kram på er!!

2009-02-02 @ 16:23:43
URL: http://viktoriafilosoferar.blogg.se/
Postat av: evelina

hur gick det att ringa till dagis då? jag kollade på "din" soffa och den var fin, snarlik den jag menade men inte riktigt =) men jag pratade men min papaps sambo, marie, och hon har en soffa från mio "sit down" hette den och vi får köpa den super billigt, 4500 tusen och den är inte ens ett år gammal. La fram förslaget till johan och det verkar inte heeeelt omöjligt, men jag får fila på det, haha.

2009-02-03 @ 21:55:02
URL: http://designjournalen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback