Mys promenad och Bebisprat

Jag och min mor gick på en promenad igår me Inka och Jacquiline så klart.....
Vi promenerade till centrum och vidare ner till hamnen......*svinkallt* trodde ett tag på allvar att jag skulle tappa händerna....(inga vantar) *smart*
Jacquiline låg i vagnen inbäddad men fick ändå en röd liten näsa....*bedårande*
Våra gräsänder nere i hamnen hade fin besök av en färgsprakande and en välldigt vacker sådan.....
 

 

vi avslutade promenaden men att ta tåget tillbaka för att sedan ta en fika på kvantum......
Jacquiline fick varm välling och mor min och jag fick i oss varmt kaffe....*välbehöft*
När alla hade tinat upp till normal temeratur fick min lilla snigel syn på någon. Hon prata högt så det eka på kvantum vinkade ó skrattade.....*åt vem då*?
Vi kika runt ó tillslut såg vi....det stog en stor karl i kö till närbutiken med sonen på armen. hehe...
min snigel flirta...... :-)
Vadå kärlek i första ögonkastet!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback