Baka baka en liten kaka....

Så var det dax igen....blev såå sugen på mockarutor.....det är såå sjukt gott!
det gick rätt fort me.....perfekt!
så imorgon ska det njutas av en kopp té ó nybakta mockarutor......var det någon som vart sugen?!.....hehe



Idag har min lilla snigel varit välldigt pigg......smaskar på överläppen så det knäpper till....tänder på G..... :-)
vi tränar för fullt på olika saker som lampa vovve osv.....
så när jag säger vart är lapan tittar hon upp på lampan....
sen när jag frågar vart är vovven då tittar hon ner på golvet ó utrycker sig me "da" (där) kanske?!
såå duktig! (stolt mamma)
hon börja även vinka förra veckan....händer så mycket nu.

  Badar med pappa                   

 kul låda      Men ska man verkligen sitta här?!





Kommentarer
Postat av: viktoria

Ha ha ha ha va söt hon är när hon suger på läppen och sitter i lådan!För att inte tala om sötis tänderna när hon badar med jimmie!!



Magnus är nästan helt bra nu så vi får ses nästa vecka??



Spara en mockaruta ;-)...



kram på er

2009-02-07 @ 00:30:31
URL: http://viktoriafilosoferar.blogg.se/
Postat av: evelina

johan hjälpte mig med datorn så nu är det lugnt =) kom precis hem från jobbet, bowlade lite med tjejorna efter. Så nu är det dags för sänge, ska upp relativt tidigt imorgon, ska på antik jakt med mamma.. vi ska besöka olika antik affärer =) ser om man kan fynda nåt =)



kram

2009-02-07 @ 00:56:30
URL: http://designjournalen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback