Jimmis födelsedag....30 År! Grattis Älskling!

Jimmi fyllde 30 år i går....Grattis min stora kärlek!!



Vi firade Älsklingen i helgen som var.....
det firades med en Hotel vistelse på Clarion Hotel Sign inne i stan



.....Jacquiline fick sova hos mormor ó morfar.
kändes en anings konstigt att sova utan J brevid sig.
Men tro mig, jag fick sömn. :-)
väl på hotelet väntades en 80 minuters lång massage åt jimmi....själv gick jag ut på solterassen ( på taket) ó gottade mig i strålande sol....sen blev det även ett dopp i den uppvärmda polen när jimmi var färdig knådad :-)

 

på kvällen gick vi ut för en matbit ó gled sen vidare till bio.....såg Sommaren med Göran....super kul film.

Dagen efter väntade en ekologisk hotelfrukost......ojoj va vi åt ó inte behövde vi plocka undan efter oss....vilket lyx!
Söndagen spenderades på Grönalund där vi mötte upp Fredrik Angelica + magisen :-)
Johnny + flickvän, Stefan ó en av hans vänner.....
vi blev några mann kort men vi hade det minst lika kul ändå.

   

Jimmi fick sig ett par fina pressenter att öppna....han blev som en sött litet barn på självaste Julafton, ögonen riktigt tindra på honom. Så söt!
han fick en fin Soda Stream ó ett efterlängtat Wii.....
han sitter som förtrollad i soffan just nu faktiskt.... :-)

Tack alla som var med och gjorde denna dagen speciell.....
Synd att ni andra inte kunde komma....




































































































Kommentarer
Postat av: Evelina

Ja det var det. Jag som såg fram emot det :( vi kanske kamta det en annan gång också :)

2009-08-12 @ 21:12:41
Postat av: viktoria

åh va mysigt : )...



jag jobbar natt just nu, alla pengar är bra pengar..



vi har bokat vår bröllops resa nu, det bär av till Kap Verde 7-22 december. Underbart! : ) har allt massa bröllops feber nu he he he...



1½ månad kvar gulp



På onsdag börjar Oliver och Kevin på Dagis känns faktikst mkt bättre nu än innan är inte lika nervös längre....!Eller jo han är ju ganska elak mot kevin så sådant är jag nervös för att han ska bli dum mot andra barn...har ni hört mer?



mormor kom till nynäsvård idag förressten är på bättrings väg.



Sköt om er!

2009-08-15 @ 04:37:52
URL: http://viktoriafilosoferar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback