Efter regn kommer solsken....

Efter regn kommer solsken...eller hur var det?

 

verkligen mysko väder....men väldigt vackert.

Veckan har varit lugn i sig, jag "skörda" min potatis på balkongen.....ojoj här blir det fest....inte mycket nej....kul att testa iaf hehe....förhoppningsvis äger jag ett hus iframtiden och där ska odlas.
 
     
Ynkligt....jisses....

Åkte med min mor ó far till Dalarö i fredags....välldigt mysigt att promenera där...J fick en egen glass att äta...trodde det skulle bli mega kladd men hon lyckades att hålla sig nästintill kladdfri....sötnosan...

     
Glass i stora lass....


Idag fick vi besök av Js Farmor ó Farfar blev en massa prat med fika ó fina pressenter till prinsessan
detta blev en favorit...från min sida....:-)


haha en tummen ryggsäck....

hon fick även en välldigt fin dockvagn välldigt lik sin egen fast dock grön....
en stor favorit från Js sida....
Gröna faran är hennes namn



Kommentarer
Postat av: V

Åh ja allt tar sig bara man tar en sak i taget, jag lyckas ta allt samtidigt : ).

Eftersom oliver ska inskolas från onsdag så kan vi väl ses en em ons,tors eller fredag? är nämligen kompledig från jobbet.



Åh va romantiskt 12 12 12 :-D...



kram



2009-08-16 @ 04:02:01
URL: http://viktoriafilosoferar.blogg.se/
Postat av: annelie

tummen haha:)va söt såna borde du å jag med ha:)haha.va söt J var på korten.får höras i veckan om att kanske hitta på nåt.stor kram till er alla!

2009-08-16 @ 15:18:11
URL: http://annelieburman.blogg.se/?tmp=25194024
Postat av: evelina

fin bild =)

2009-08-16 @ 20:09:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback