Underbart väder....allt vaknar till liv

Jacquiline vaka upp redan vid 7 tiden imorse, fick en flaska välling ó somna om till 9....*skönt för oss alla*
stanna kvar i sängen medans mina älsklingar knata upp....låg kvar ó lyssna på fåglarna utanför fönstret men drogs upp av kaffe doften.
slängde ett öga ut mot balkongen vid köket ó fick se världens största Hummla....otippat!
fick minsann ett kort på den....



Vid 13 tiden tog vi bilen till Maria ó Emil....var fruktansvärt länge sen sist man sågs.....ó ändå bor dom bara en 15 min här ifrån....*fy på mig*
där bjöds det på nybakad kladdkaka/ brownie me grädde...barnen fick bär me grädde.
vi tillbringa hela dagen ute på verandan där det var stekande sol....riktig sommar värme ett tag...*underbart*
ó va händer när värmen kommit...jo, grillen åker fram.....så det blev grillad korv med bröd till kvällsmat....
dagen kunde inte ha varit bättre....



    
   



Kommentarer
Postat av: Maria

Hejhej.. du nämnde att du hade en blogg så jag blev ju tvungen att kika lite. Fina bilder :)

2009-04-07 @ 17:50:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback