Liten blir stor ó jag Krymer....

Idag skulle jag igentligen ha träffat Annelie i Farsta...men det blev ändarade planer.....hon kommer istället hit imorgon ska bli kul att ses.....var ett tag sedan.
Så ikväll blir det till att jaga iväg alla dammråttor som gömmer sig lite varstanns här hemma....på dagarna blir det inte så mycket tid över till att gå ó städa....liten är ju överallt.....förstår inte riktigt hur hon lyckas me det..
kul ó se att hon utvecklas och vill upptäcka saker.....min stora lilla tjej.....
som också fyller 1 år i Maj...(den 25 Maj)... .herregud!!!! va tog tiden vägen???
åh själv fyller man 26 i Juni....inte klokt, känner mig fortfarande som 18....hehe (i sinnet) men kroppen berättar ju sanningen.....(tyvärr) :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback