Helt själv....

Fick en behövlig sovmorgon idag....ruskigt skönt! vaknade upp vid 13 tiden, det var helt knäpp tyst hemma, Hallå någon hemma?!
Nope, var helt för mig själv. Detta var 2 gången på snart 11 månader. Måste säga att det var riktigt skönt att få ladda om "batterierna" några timmar, speciellt nu efter bröst op ó en förkyldning som ligger ó lurar i kroppen.
skulle ha åka ó träffat Annelie i Farsta idag...men det får bli nästa vecka...hoppas man är återställd då...skulle inte ha varit en kul människa att umgås me idag...hehe.

Snart är det Påsk också, imorgon ska jag baka chokladtårta me marsipankycklingar på, får se om man lyckas. Bild bevis kommer! Tror jag ska försöka göra någon form av arrangemang att ha på det dukade Påsk bordet också....Älskar att pyssla, när tid finns....en egen trädgård suktar jag efter...och det är något jag SKA HA i framtiden...vilken dröm.


Glad Påsk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback