En lugn dag....

Blev väckt vid 8 tiden av J....vid halv 9 knata sötnosan ó jag upp ó lät pappsen sova.....var några veckor sedan han fick sig en sovmorgon......tyvär valde jag fel dag att gå upp....*mulet + regn* hua......men vi hade det mys ändå.....blev en hel del mys ó lek.
vid 12 tiden fick jag dra upp jimmi ur sängen med färdig frukost (för hans del)....:-)
under dagen har jag bara skrotat runt hemma....städat lite...(som alltid).....
var ute en sväng ó plocka lite påsk ris att ha ute på balkongen....nästa år blir det till att lägga ner lite mer energi på påsken för Jacquilines skull....ska bli kul att få pyssla lite.

 
J tar en liten Road trip me sin bil *gullunge*

Under kvällen har jag setat ó njutit av min nya "prinsesskrona" fynda den i butik för endast 59:-.....vilket kap! om jag får säga det själv.... ;-)

   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback