Bloggtorka....

Har verkligen inte haft lust att skriva något...känns ändå som om ingen läser det jag skriver här...hur får alla andra bloggare så många besökare ó komentarer?! hur gör ni?!
finns små många bloggare som verkligen inte skriver om något speciellt...men ändå så himmla många besökare.....har ni några tips att ge mig?


Idag var jag helt ensam me Jacquiline, har ju annars haft Jimmi hemma, men för tillfället arbetar han åt en kompis i Haninge....kändes lite konstigt att helt plötsligt vara själv me henne igen....har ju inte fått lyfta henne på ett bra tag nu....så Jimmi har ju tagit hand om henne en hel del själv fast vi har varit 2 hemma......
under dagen har vi myst, tränat på att gå, lekt ó så blev det några timmar hos Natha ó Elina för mer bus ó lek....
imorgon ska jag ner till centrum en sväng, måste köpa min en ögonbryns penna......Natha gick loss på mina stackars ögonbryn i helgen.....*nästan helt borta* *hjälp*


Kommentarer
Postat av: evelina

Jag läser din blogg flitigt, är bara inte lika flitig när det gäller kommentarer ;p



Vi åker till thailand på fredag men när vi är hemma igen så kanske vi kan fika :) Kram

2009-04-14 @ 23:33:14
Postat av: annelie

hej gumman!

jag läser alltid din blogg:)är ju nyfiken på att se hur du har det.hur va din påsk?min var mysig.säg till om du kan ses nåt i veckan.hoppas allt e bra med er:)kram

2009-04-15 @ 10:14:35
URL: http://http://annelieburman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback