65D 65DD 65E

Var till Nacka forum idag då jag hört bra om butiken Change.....ó den var bra!! Gick in ó han knappt säga att jag behövde hjälp så åkte mottbandet fram....."du var en smalis" sa hon ó sprang iväg för att hämta bh:ar.....gick in i provhytten ó blev bomaderad med alla möjliga modeller.....min bh storlek är 65D-65DD......
låter enormt men det är dom icke.....:-)
provade också en del bikinis storleken i dom blev 65E....JISSES!!!
aja....That´s me!
njuter av att äntligen hittat bh:ar som jag verkligen kan ha.....har hela tiden gått med för stort mått (innan op 70A 75A)...undra på att jag har problem i axlar ó rygg....*usch för Lindex ó hm" tabellen borde göras om där! slår vad om att minst hälften av alla kvinnor där ute går med fel bh storlek.....:-/
Gå in på www.twilfit.se klicka där vidare till "provrummet" ó sedan "din bh storlek"
där står det hur du ska gå till väga......Lycka till!

  
65DD

   
65D




Kommentarer
Postat av: annelie burman

hej tuttlisa:)

gud va bra resultatet blev,dom blev ju enorma.nästan så man själv funderar på att göra detsamma:)blev ju hur snyggt som helst.skicka ett mess när du vill att jag ska logga in på msn så kan jag skicka bilderna på J från sist.sen om du vill ses nån dag så hojta till,jag kommer säkert att vara i farsta flera gånger i veckan nu om jag ska gå nån kurs där.så vi skulle ju kunna ses efter då.hoppas allt e bra med er tre!kram kram.

Postat av: Suzan

Ja, BH ska man köpa på riktig bh-affär. Själv fick jag en rejäl aha-upplevelse på Triumph för 1.5 år sedan och sedan dess köper jag bara såna bh-ar.

2009-04-29 @ 18:21:58
URL: http://tootz.blogg.se/
Postat av: Elina

Jag måste nog gå till change eller nåt för att få reda på min storlek, nu har jag köpt både 80C och 75D men båda är för små- sjukt onödigt!! haha:) Fint!

2009-06-09 @ 16:26:08
URL: http://tankarisweetvalley.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback