So lonely.....


Jimmi åkte iväg för en dryga timma sen till en kompis i Haninge.....
Dom ska iväg till Kista ó hämta ut ett fånigt spel som tydligen släpps mitt i natten....(wow)?!
Hum....konstigt de där me spel.....kommer nog aldrig förstå mig på det....att kunna sitta i flera timmar helt inne i ett SPEL?....kan nån förklara vad som är sååå kul me de?....
kan man inte ses istället.....?! näää....då sitter man ó pratar via spelet?! *jisses*.....aja.....får väl ta ó säga...har hellre en sambo som sitter ó spelar...än en som springer ut på krogen ó dricker sig full.....*Usch*
det skulle jag aldrig klarat av....
nä....jag Älskar min lilla data spelande Jimmi.....kan inte se ett liv utan honom.....han är mitt allt.....*Love You*
*Puss på er*

Kommentarer
Postat av: Viktoria och Oliver

Ha HA ha HA ha vilken söt bild, inka har tagit kommandot ser jag ;-)

2008-11-13 @ 10:54:53
URL: http://viktoriafilosoferar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback