Mysig helg....

Helgen har varit kalas mysig.....
Det har blitt massa mys med familjen....i Lördags så gick vi en promenad i höstmörkret ner till kyrkogården ó tände lite ljus till minne av dom saknade....så himla vackert när alla ljusen skiner upp i mörkret...


efter minnes stunden gick vi hem till min mor ó far och åt kvälls mat....
fläskfilé ó potatisgratäng....sååå gott! :-)

Söndagen har inte heller varit så tokig.....massa mys hemma....ó så blev det bullbak.....faktiskt så vart det första gången jag baka bullar.....rackarns.....var ju riktigt begåvad....*Stjärna i kanten*....om jag vetat de tidigare..... :-)
det blev välldans populärt av Jimmi kan jag säga....svich så försvann det 6-8 bullar på bara några minuter.....hehe.....
blev också kallad bull- mamma......vet inte hur jag ska ta det....hehe..... :-)
kul att jag lyckades iaf....


Kommentarer
Postat av: vickan och Oliver

...ha ha ha bullmamman petra ;-)

2008-11-03 @ 08:53:29
URL: http://viktoriafilosoferar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback